Helsingin Urheiluhieronnan tavoitteena on ihmisten hyvinvoinnin lisääminen osaamisen ja tiedon avulla. Yrityksen tarina sai alkunsa v. 2011, kun joukko urheiluhieronnan ammattilaisia päätti yhdistää voimansa ja asiantuntemuksensa. Tänä päivänä heillä on seitsemän toimipaikkaa Helsingissä ja vuodessa hoidetaan yli 15 000 asiakaskäyntiä.
Kun toiminta ja asiakasmäärät ovat olleet kasvussa, HUH:lla oli tarve investoida toimiviin it-järjestelmiin ja laitteisiin. Liiketoiminnan digitalisoituminen vaatii moderneja ratkaisuja. Näihin tarpeisiin Applen iPadit olivat koko päivittäisen toiminnan kannalta käänteentekevä ratkaisu. Kumppanina muutoksessa oli Atea. Atean kyvykkyys hallita niin suuria kuin pieniä Apple-ympäristöjä mahdollisti juuri HUH:n tarpeisiin sopivan ratkaisun löytämisen.