Danish Crown on kasvanut johtavaksi toimittajaksi vähittäiskaupan, ravintoloiden ja lääketeollisuuden toimittajille Euroopassa ja ulkomailla. Globaali kasvu perustuu yrityksen tapaan työskennellä saumattomasti ja nopeasti IT:n kanssa kaikkialla - niin Euroopassa, Afrikassa, Pohjois-Amerikassa kuin Aasiassa. Kestävän tulevaisuuden luominen on Danish Crownille erittäin tärkeää. Koska pelissä on niin paljon, he valitsivat Atean optimoimaan yli 7 500:n IT-käyttäjänsä kokemuksen.
Viiden päivän tilausaika – paikasta riippumatta
Danish Crownin IT-johtaja Jens Erik Jensen kertoo, että työskentely tiukalla aikataululla ja globaalissa mittakaavassa ei ollut yksinkertainen tehtävä. "Atean kanssa solmittu maailmanlaajuinen toimitussopimus varmistaa, että IT-laitteiden toimitukset toimipisteisiimme ympäri maailmaa sujuu nopeasti ja luotettavasti." Jotkut kohteet ovat erittäin vaativia ja edellyttävät syvää tietoa paikallisista vaatimuksista. Erityisesti Kiinassa on lisääntynyt tarve täyttää kaikki viranomaisten edellytykset saapuville IT-laitteiden lähetyksille. "Siksi oli järkevää valita Atea. Tämä on heille tuttua maastoa."
Vaikeimmatkin tehtävät tulevat tehdyksi Atean syvän osaamisen ja vahvojen kumppanuuksien ansiosta. Tällä projektilla Atea varmistaa, että Danish Crownin työntekijät saavat IT-tilauksensa viiden päivän kuluessa riippumatta siitä, missä he ovat. Atean pitkäaikainen Dell Technologies -kumppanuus auttaa ratkaisemaan logistiikan haasteet. Siksi Atea pystyy käsittelemään suurimmatkin tilaukset myös kaukaisimpiin kohteisiin – vielä hyvin vaivattomasti.
Ennakkohyväksyntä vauhdittaa prosessia
Atea tarjoaa Danish Crownille myös toisen valtavan edun: eShop-palveluiden integroinnin. Danish Crown voi luottaa selkeään, jatkuvaan ja integroituun viestintään Atean luotettavan kumppanin Dell Technologiesin kanssa. Puskurivarastot pysyvät ajan tasalla ja IT-tilausprosessi nopeutuu Atea eShopin ennakkohyväksyntäjärjestelmän ansiosta. Parempi työnkulku merkitsee parempia tuloksia Danish Crownille. Kuten Jens Erik Jensen kertoo: ”IT-osaston menestyksen määrittelee se, kuinka luotettavasti ja tehokkaasti se palvelee asiakkaitaan. Vertaamme itseämme kilpailijoihin voimakkaastikin näillä mittareilla. Atean kanssa tekemämme yhteistyön ansiosta voimme keskittyä jatkuvasti parantamaan ydinliiketoimintaamme samalla, kun autamme Danish Crownia jatkamaan kasvuaan globaalina johtajana.”
You can read the original client story at Atea.com.
Faktoja asiakkaastamme Danish Crownista
Danish Crown työllistää maailmanlaajuisesti noin 28 000 henkilöä, mukaanlukien 7 500 IT-käyttäjää.
Atea toimittaa täyden valikoiman käyttövalmiita IT-tuotteita ja -palveluita Dell Technologiesilta Danish Crownille.
IT-tarvikkeiden Global Supply -sopimus kattaa sekä kotimaan markkinat (Tanska, Ruotsi, Puola ja Iso-Britannia) että kohteet Euroopassa ja Etelä-Afrikassa, USA:ssa ja Kiinassa.
Atea eShop on integroitu Danish Crownin sisäisiin järjestelmiin.
Markkinoiden edistynein IT-verkkokauppa ja hankintajärjestelmä
Atea eShop: IT-laitteiden ja ohjelmistojen lisäksi Atea eShopista voit hankkia myös erilaisia IT-infran palveluita kuten esimerkiksi laitteiden esiasennuksia ja elinkaaripalveluita.
Toistuvat hankinnat hoituvat Atea eShopissa parilla napinpainalluksella ja tuotteiden saatavuuden näet heti. Puskurivarastojen ansiosta tuotteita myös riittää. Halutessasi näet Atea eShopista tilaushistoriasi, laskutuksen ja esimerkiksi tilaamiesi lisenssien määrän ja voimassaoloajan.
Atea eShop on integroitavissa yritysten ja organisaatioiden omiin hankintajärjestelmiin. Tuotevalikoima voidaan räätälöidä yrityksen tarpeita vastaavaksi ja järjestelmän käyttö- ja hankintaoikeudet on määriteltävissä yrityksen hyväksymisjärjestelmän mukaisiksi.