Vapaus valita laitteet mahdollistaa työn mielekkyyden ja tuottavuuden
Organisaatio, joka mahdollistaa työntekijöilleen vapauden valita omat työvälineensä, varmistaa työnteon tehokkuuden ja mielekkyyden lisäksi oman vetovoimansa työntekijöiden ja työnhakijoiden silmissä. On ensiarvoisen tärkeää, että toimintamalli laitteiden valinnan vapaudessa on organisaatiolle kustannustehokas, hallittava, tietoturvallinen ja vastuullisesti tuotettu kokonaisuus. Olemme rakentaneet palvelumallin, jonka avulla yritys voi tarjota työntekijöilleen laajan, mutta hallitun valikoiman päätelaitteita vakiopaketin vaihtoehtona.
Näin olemme auttaneet IT-laitteiden valintojen vapaudessa
Keskitetty hankinta ja hallinta
Keskitetyn hankinnan ja hallinnan ratkaisut
Tyypillisimpiä haasteita, joita asiakkaamme ovat kohdanneet, ovat liittyneet keskitetyn it-laitteiden hankintakanavan puuttumiselle. Ostaminen, hankinta ja hallinnointi ovat olleet pirstaleisia. Resurssien käyttö ei ole ollut optimaalista. Haluamme auttaa asiakkaitamme keskittymään ydinliiketoimintaansa rakentamalla kattavat digitaaliset hankinnan työkalut.
Atean eShop on alansa uranuurtajia. Helppokäyttöinen Atea eShop tukee ja nopeuttaa kaiken kokoisten yritysten it-hankintaprosessia tarjoamalla kattavan tuotevalikoiman, nopeat toimitukset varastotuotteille sekä markkinoiden parhaan saatavuuden ja hinnan. Jo lähes 30.000 yritysasiakasta tekee hankintansa sen kautta.
Kaiken kaikkiaan eShopissa on tarjolla lähes neljännesmiljoona ICT-alan tuotetta. Perustamme jokaiselle asiakkaalle oman eShopin, johon yhdessä valitsemme asiakkaalle tarpeellisimmat laitemallit helposti tilattavaksi paketoituina tarvittavilla palveluilla.
eShop tarjoaa asiakkaan käyttöön moniportaisen hyväksymiskäytännön, jolla helposti koordinoidaan hankinnat ja hyväksytetään hankinnat kunkin yrityksen tarpeiden ja hankintapolitiikan mukaisesti. Kaikki eShopin kautta tehdyt hankinnat on seurattavissa asiakaskohtaisessa MyAtea-portaalissa.
- Helppokäyttöinen
- Nopeuttaa kaiken kokoisten yritysten it-hankintaprosessia
- Kattavan tuotevalikoima
- Nopeat toimitukset varastotuotteille
- Markkinoiden parhaat saatavuudet ja hinnat
- Yksi kanava it-laitteiden, ohjelmistojen ja erilaisten it-infran palveluiden kuten esimerkiksi laitteiden esiasennuksien ja elinkaaripalveluiden hankintaan
- Näkymä tilaushistoriaan, laskutukseen ja esimerkiksi tilaamiesi lisenssien määrään ja voimassaoloaikaan
- Integroitavissa yritysten ja organisaatioiden omiin hankintajärjestelmiin
- tarjolla SSO-kertakirjautuminen helpottamaan käyttöä
- Toimii myös Atea Free-konseptien tilauskanavana
My Atea tarjoaa käyttäjäkohtaisen ja tietoturvallisen näkymän omista eShop-tilauksistasi aina organisaatiotason raportteihin. Portaali on tarkoitettu kaikille asiakkaidemme käyttäjille, olipa heidän roolinsa mikä tahansa.
Helpota asiointia ja mahdollista itsepalvelu organisaation kaikille tahoille My Atean avulla. Pääset käsiksi tietoon liiketoiminnastasi Atean kanssa. My Atea mahdollistaa pääsyn tarvitsemaasi tietoon juuri silloin, kun sitä tarvitset. Näin pystyt hallitsemaan palveluita ja tuotteita sekä tekemään päätöksiä perustuen ajantasaiseen ja läpinäkyvään kokonaiskuvaan.
- Tarkastele tilaushistoriaa
- Seuraa toimituksia
- Tarkista laskutukset
- Luo, kommentoi ja tarkastele palvelupyyntöjä
- Analysoi liiketoimintaa Power BI -raporttien kautta
- Chattaa asiakaspalvelijan kanssa
- Pääsy tietoon silloin, kun sitä tarvitset
- Itsepalvelu organisaation kaikille tahoille
- Peruskäyttäjänä näet omat tilauksesi, voit seurata lähetyksiä ja luoda työpyyntöjä.
- My Atea raportit tarjoavat näkymän muun muassa tuotteisiin, softaan & lisensseihin ja jatkuviin palveluihin
- Organisaatiosi pääkäyttäjänä pääset tarkastelemaan kaikkia organisaatiosi tietoja
Mietityttääkö toimistoon tai kotiin pölyttymään jääneiden IT-laitteiden tietoturvallinen kierrättäminen?
Anna me autamme. Maailman vastuullisimpana IT-palvelutalona meillä on paljon kokemusta ja tietoa, kuinka tulee toimia. Pelkästään vuonna 2023 kierrätimme 760,900 IT-laitetta huolella laaditun, vakiintuneen ja tietoturvallisen takaisinottopalvelumme kautta. Haluamme tehdä laitteiden kierrätyksestä yhtä helppoa kuin pullojen palauttamisesta kauppaan.
Lue lisää GoITLoop -kierrätyspalvelustamme. Aloita jostain, aloita nyt.
Hallittavuutta kustannuksiin
Tuoko työvälineiden valinnan vapaus mukanaan poukkoilevia ja ennustamattomia kustannuksia? Ei suinkaan.
Free Choice -mallissa kustannukset on vakioitu: työnantaja eli yritys määrittää kattohinnan työvälineille, kuten tietokoneelle tai puhelimelle. Halutessaan työntekijä voi valita kattohintaa kalliimmat laitteet, jolloin hän maksaa hinnanerotuksen kuukausivuokrana palkastaan. Yrityksen Free Choice -laitevalikoima on esillä ja loppukäyttäjien tilattavissa Free Choice -portaalissa. Jokainen työntekijä pystyy tilaamaa sieltä vain omaa profiiliaan vastaavat laitteet.
Löydämme yrityksellesi oikean rahoitusmallin, oli kyse sitten perinteisestä laitevuokrauksesta, projektimuotoisesta hankkeesta, ohjelmisto- tai palveluvuokrauksesta tai käyttömäärään sidotusta ratkaisusta.
Varmistetaan, että laitekirjo pysyy hallinnassa, budjetit on suunniteltu etukäteen, laitteiden tietoturva on kunnossa ja laitteiden elinkaarenhallinta on suunniteltu toimivaksi kokonaisuudeksi.
Toimiva laitteiden elinkaarenhallinta säästää aikaa, rahaa ja ympäristöä
Kaipaatteko näkyvyyttä it-laitteiden koko elinkaareen? Tuntuuko, että näkymä laitekirjoon on puutteellinen, aikaa ei riitä logistiikkaan, esiasennuksiin tai käyttämättömät laitteet jäävät pölyttymään yrityksen nurkkiin?
Huippuunsa hiotut toimintatapamme mahdollistavat nopean ja luotettavan elinkaarenhallinnan. Me hoidamme laitteiden varastoinnin, esiasennuksen ja turvamerkinnät sekä toimituksen, asennuksen loppukäyttäjälle ja tietoturvallisen kierrätyksen elinkaaren päätteeksi puolestasi.
Käyttöönotto on nopeaa ja vaivatonta riippumatta siitä, haluatko siirtää olemassa olevan palvelun meille vai rakennammeko elinkaarenhallintapalvelun kanssasi ensi kertaa.
Säästä aikaa ja rahaa, paranna IT- ja loppukäyttäjäkokemusta.