Valmistajien takuu- ja huolto-ohjeet


ACER

Puhelin: (09) 876 3574 / Acer support / Avoinna arkisin klo 9.00 - 17.00. Ennen yhteydenottoa ota esille laitteen malli, sarjanumero, ostopäivä ja vikakuvaus.

Acer-laitteiden takuun keston ja voimassaolon voi helposti tarkistaa osoitteesta: https://portal.careplus.acer.com/ACPPortal/#/loginpage
(Valitsemalla "Login as Guest" voi sivustoa käyttää ilman käyttäjätiliä.)

AKG

Asiakaspalvelu 09-72522301 (Maanantai – Perjantai 09-18) https://fi.akg.com/support-contact.html

Alcatel

Resete toimii valtuutettuna huoltona Alcatelin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Allied Telesyn

Puhelin: +358 (0)9 341 7720 / Finland_Support@alliedtelesyn.com / Fax +358 (0)9 341 77222 / Avoinna arkisin klo 8.30 - 16.30

APC

Tukinumero Suomesta: 0800 115 308 (Numero on ilmaisnumero RMA-palautuksiin ja teknisiin kyselyihin)

Apple

Resete toimii valtuutettuna Apple huoltokumppanina. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm) getsupport.apple.com


ASUS

Komponentteihin ja oheislaitteisiin (emolevy, modeemi yms.) liittyvät huoltoasiat asiat tukinumerosta: 09-693 79 690.
Asus-kannettavilla on kahden vuoden nouto-ja palautustakuu.


Belkin

Tukisivuston kautta https://www.belkin.com/uk/support (palvelu englanniksi)

BenQ

Puhelin  09-8171 0191, RMA Helpdesk: 09-8171 0188, avoinna arkisin 9.00 -17:00 

Kaikki RMA:t kirjataan BenQ:n sivujen kautta https://www.benq.eu/en-eu/support/repair-service/request-repair.html  

(sarjanumero ja ostolasku liitteeksi)

DOA: vikailmoitus tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa ostosta (ostoslaskun kopio pakollinen).

Brother

Tuki käyttäjille puh. 09-875 92 288, avoinna arkisin 9.00 -17:30

Puhelintuki ja tekniset kyselyt paikallisverkkomaksun hinnalla.
Pidä koneesi malli ja sarjanumero käden ulottuvilla.

CAT / Land Rover

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatin tai asiakaspalvelusivun kautta.


Canon

Canon HelpDesk (ma - pe klo 9.00 - 17.30) Puhelin: 020 366 466. (0,0147 /min + pvm). Tarkemmat huolto-ohjeet

Cisco

Yleiset takuuehdot: https://www.cisco.com/c/en/us/products/warranty-listing.html

Atea asiakastuki: asiakastuki@atea.fi / Sisällytä viestiin seuraavat tiedot: Laitteen sarjanumero ja mallitiedot

Contour Design

Takuuvaihto:
Kaikki Contour Designin takuuasiat hoituvat suoraan valmistajan kanssa. Loppuasiakas tai jälleenmyyjä täyttää takuu- ja palautuskaavakkeen osoitteessa https://contourdesign.fi/pages/contact-us

Mikäli tuotteessa todetaan vika, niin Contour Design lähettää uuden korvaavan tuotteen rikkinäisen tilalle. Tämän jälkeen loppuasiakas tai jälleenmyyjä lähettää rikkinäisen tuotteen takaisin Contour Designille. Kaikilla Contour Desiginin tuotteilla on 2 vuoden takuu ja takuuaika alkaa tuotteen ostopäivästä.

Laitteen sarjanumero löytyy tuotteen pohjasta.


Crestron

Tukisivuston kautta https://www.crestron.com/Support (palvelu englanniksi)


CTOUCH

Tukisivusto: https://support.ctouch.eu/hc/en-us 


DELL

Ota yhteyttä tekniseen tukeen:

1. Puhelin

ProSupport 24/7
Phone +358 (0) 207 533 566

2.Online Template – Chat 

Ota yhteyttä tekniseen tukeen:
https://www.dell.com/support/incidents-online/fi/fi/fidhs1/ContactUs/Dynamic 

Laita Service tag sivun hakukenttään.
Määrittele ongelma tai klikkaa ”ohita”.

3. TechDirect- portaali

https://techdirect.dell.com

Ilmainen tukiportaali. Sertifioitu käyttäjä voi avata huoltotiketin tai tilata varaosan itse.
Varaosien tilaus TechDirectin kautta vain vikatapaus kerrallaan – muuten varaosat tilataan asiakaspalvelusta: FI_CustCare@dell.com


D-Link

Tekninen suomenkielinen tuki palvelee numerossa: 0600 1 555 7 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 21.00

Doro

DORO laitteet voidaan toimittaa huoltoon jälleenmyyjän tai loppuasiakkaan toimesta. Laitteen mukaan on liitettävä osto- tai takuutosite. Puhelimien takuuaika on 24 kk ja muiden tuotteiden 12kk ostopäivästä lukien.

Asiakkaan ohjeet:

  1. Avaa verkkosivu osoitteessa https://serviceorderhub.com/elcare/fi-fi ja toimi ohjeiden mukaisesti
  2. Tulosta saamasi huoltolähete ja postin lähetyskortti. Pakkaa laite asianmukaiseen pakettiin. Laita tulostamasi huoltolähete sisään pakettiin, sekä teippaa postin lähetyskortti paketin kylkeen.
  3. Vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen, josta se lähtee tulemaan huoltoon.

Laitteen voi myös tuoda suoraan huoltopisteeseemme Vantaalle, osoitteet ja aukioloajat löydät sivuiltamme osoitteesta: https://elcare.com/fi-fi/ota-yhteytta


Epson

Puhelin: 09 3158 3267 s-posti: level.one@epson.fi  www.epson.fi / Avoinna arkisin klo 9.00 - 18.00

Eizo

Takuuhuoltopyyntö Eizon huoltolomakkeella / Eizo näytöt: Takuu 5 vuotta (3 v. vaihtotakuu + 2 v. korjaamotakuu)

Elmo

Takuuhuoltopyynnöt service.elmo@assistworkshop.se

Fujitsu

Fujitsu-laitteiden puhelintuki palvelee arkisin klo 8-18 (sijaitsee Suomessa)

Täysin maksuton tukipalvelu on käytettävissä laitteen takuuaikana numerossa 0800 0 5979

Takuuajan jälkeen tukipalvelu palvelee numerossa 0600 9 5955 ( 2,97 €/min + pvm )

Huoltokutsut

Soittaen arkisin klo 8-18 maksuttomaan numeroon 0800 0 5979 tai huolto@fi.fujitsu.com
Ilmoita yhteystietosi, laitteen sarjanumero, sekä viankuvaus mahdollisimman tarkasti. Tieto mahdollisista virheilmoituksista on myös tärkeää ongelman ratkaisemisen kannalta.

Asiakkaat, jotka ovat hankkineet 4h 7x24 Support Packin, voivat jättää työtilauksen
puhelimitse: 0800 1 53535 tai sähköpostilla: huoltokutsut@fi.fujitsu.com

Tuotetuki: tuki@fi.fujitsu.com

Handan ja LA Digital

Huollon tukinumero: +358 (0) 20 7070 300 / Sähköposti: huolto@laatuantenni.fi / Laatuantenni OY, Rälssintie 4, 00720 Helsinki

(Puhelun hinta 8,35 snt/puhelu + 22,32 snt/min)


Harman

Tukiportaali: https://support.harmanaudio.com/fi/fi/ / Puhelin: 09 7252 2301


Hewlett-Packard

Hewlett-Packard tuki: https://support.hp.com/fi-fi/help/service-center. Palvelimet, massamuistituotteet ja verkkolaitteet yrityskäyttöön. Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.

HP

Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.

HP yritystuotteet (työasemat ja tulostimet): p. 09 81 710 031, ma-pe 8.00-17.00

HP:n tuki: https://support.hp.com/fi-fi

HP takuulaajennushaku: https://cpc2.ext.hp.com/?countries=FI

HP Poly

Polyn (entisen Plantronics sekä Polycomin) huolto- ja takuuvaihtoasiat hoituvat suoraan valmistajan kautta. Atealla ei ole omaa takuu- ja huoltopalvelua eikä varalaitteita saatavilla ellei erillistä palvelusopimusta ole tehty.

Polyn takuuhuolto/vaihto tapahtuu suoraan valmistajan kanssa Asiakkaan toimesta: Poly-tuki | HP®-tuki

Yhteystiedot HP Polyn asiakaspalveluun, joka palvelee puhelimitse englanniksi: 0800 520 004

Lataa pöytäkoneille ja mobiililaitteille tarkoitettu ohjelmisto virheellisten asetusten välttämiseksi ja viimeisimpien päivitysten saamiseksi: https://www.hp.com/us-en/poly/software-and-services/software/poly-lens/app.html


Huawei / Honor

Resete toimii valtuutettuna huoltona Huawein ja Honorin mobiili- sekä laptop tuotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)


IBM

IBM tukikeskus. Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä


Insmat

Takuuohjeet: www.insmat.fi/fi/takuuasiat


JBL

Tukisivusto: www.insmat.fi/fi/takuuasiat / Puhelin: 0207 981 570

Jabra / GN Netcom

customercenter@atea.fi / Takuunalaista tuotevaihtoa varten tarvitaan tuote- ja sarjanumero, ostopäivä (tilausnumero/ laskunumero nopeuttaa käsittelyä) sekä vikakuvaus. Takuuehdot ja tuki / Sarjanumerohakuohje / Takuun tarkistus / http://jabra.fi/

Lenovo PC tuotteet

Tuen yhteystiedot:

Lenovon Think-tuotteet (yritysmallit) 09 747 902 51 (#3)
ma-pe 08:00-18:00 

Lenovo/Idea -tuotteet (kuluttajamallit) 09 747 902 51 (#2)
ma-pe 09:00-18:00 

Lenovon palvelin- ja Storage-tuotteet  09 747 902 51 (#4)  

eTiketin linkki: https://pcsupport.lenovo.com/fi/fi/servicerequest

Mikäli laitteella Premier Support: 

Lenovon Think-tuotteet (yritysmallit) +358 800 774 245
ma-pe 09:00-17:00 (näiden aikojen ulkopuolella englanninkielinen tuki 7 päivää viikossa)
Sähköposti: fi_premier@lenovo.com

PremiumCare (Lenovo/Idea -tuotteet (kuluttajamallit):
Tel. 0800 93781
Sähköposti: premcare_fi@lenovo.com

Takuun ulkopuoliset (mekaaninen vaurio) huollot:
Yhteys Lenovon tukeen kuten takuukorjauksissakin, yhteystiedot yllä.

Tai

https://www.fixforum.fi/huoltotilaus/ (takuun ulkopuolinen työ, valitse "Laskutustyö")
Myynti, valtakunnallinen palvelunumero: 09-863 4810

Fix-Forum on Lenovon valtuuttama huoltopartneri, joten myös takuuhuollot on tarvittaessa mahdollista suorittaa heidän kauttaan.


LEXMARK

Tukisivusto: https://support.lexmark.com/fi_fi.html

LG

Kannettavat, Näytöt, Televisiot: Tarkemmat huolto-ohjeet

Mobiililaitteet: Resete toimii valtuutettuna huoltona LG:n mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Linksys

Tukisivusto: https://support.linksys.com/home/ / support.fi@linksys.com

Logitech

Englanninkielinen tuki 02 480 914 18
ma-pe 9:00-18:00

Takuuohjeistuksissa ota yhteys Ateaan, customercenter@atea.fi

Logitech videoneuvottelutuotteet:

ProSupport-sivustolta voit ottaa ongelmien ilmetessä suoraan yhteyttä tuotetukeemme, joka hoitaa tarvittaessa myös takuuvaihdon laitteille. Tiketissä voi pyytää myös tukihenkilöämme soittamaan teille halutessasi.

Tee tiketti osoitteessa: https://prosupport.logi.com/hc/fi/requests/new?ticket_form_id=360002418454


Microsoft Teams-laitteet sisältävät erityisen JumpStart-tuen 90 päivän ajan hankinnasta.

Jumpstart-tiketin voi luoda osoitteessa: www.logitech.com/jumpstart

Huom! Ota ylös laitteen sarjanumero ollessasi yhteydessä tukeen.


Microsoft

Microsoft Surface Support / tukinumero +358 (0)9 8171 0400

MGE UPS SYSTEMS

Asiakaspalvelu puhelin: +358 (0)10 446 610 (arkisin klo 9.00 - 16.00). Loppuasiakas ottaa yhteyttä MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:n ja ilmoittaa rikki olevan tuotteen sarjanumeron ja hän saa puhelimitse/sähköpostitse palautusluvan ja toimitusohjeet. Tuotetakuupalautukset hoituvat suoraan MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:lle, MGE toimittaa uuden/korjatun laitteen jälleenmyyjälle/loppuasiakkaalle.

Motorola / Lenovo (Mobility)

Resete toimii valtuutettuna huoltona Motorolan ja Lenovon mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

MouseTrapper

Takuuasioissa täytä lomake osoitteessa: https://mousetrapper.fi/vikailmoituslomake/


NEC


Nokia / HMD

Resete toimii valtuutettuna huoltona Nokia ja HMD tuotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)


OnePlus

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelusivun lomakkeen kautta.


OPPO

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelusivun lomakkeen kautta.


Optoma

huolto.fi@elcare.com , puh 010 574 5200 (ark. klo 9.00-16.00)

Philips

Kaikki Signage ja proTV-mallit: Elcare HomeserviceFI homeservice.fi@elcare.com, puhelin 010 574 5200


Poly

Katso kohta: HP Poly


Powerware

Puh +358 9 452 661 / Fax +358 9 452 66570 / PowerwareHuolto@eaton.com / Eaton Power Quality Oy Juhanilantie 4B 2 01740 Vantaa / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Qomo 

Sähköposti support@avioninteractive.fi

Qomo-dokumenttikameroilla on 3 vuoden korjaamotakuu. Tuotteet korjataan Espoossa (osoite alla). Mukaan tulee liittää vikakuvaus.

Avion Interactive Oy

Takuuhuolto

Tekniikantie 12

01250 Espoo

REALME

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelusivun lomakkeen kautta.


RollerMouse (Contour Design)

Katso takuu- ja huolto-ohje kohdasta "Contour Design"

Samsung

Näytöt, Infonäytöt, Hotelli TV, tulostimet, TV, kodinkoneet: Samsung tuki puh 030 - 6227 515

Samsungin Smart Signage -laitteet: Lataa tästä huolto-ohje (PDF)

Samsung puhelimet ja tabletit

Resete - Resete toimii valtuutettuna huoltona Samsungin mobiilituotteille ja korjaa sekä takuunalaiset että takuun ulkopuoliset viat. Voit itse toimittaa laitteen Reseten huoltoliikkeeseen tai lähettää laitteen postitse. 

Online huollon tilaaminen: https://online.resete.fi/

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)


Teleman Service Oy - Kempeleentie 5 90400 Oulu - Yhteyshenkilö: Petri Jääskeläinen petri.jaaskelainen@teleman.fi

JAS kamerakauppa - Samsung puhelimet, tabletit ja älykellot huollon linkki https://www.jaskamerakauppa.fi/fi/25-puhelinkorjaamo

Huollon etäkirjaus https://www.jaskamerahuolto.fi/repair-booking

Huollon seuranta https://www.jaskamerahuolto.fi/seuranta

Mikäli laitteen vika on valmistajan takuun alainen, ei huollosta laskuteta asiakasta vaan kaikki kulut mukaan lukien toimitus kuuluvat takuun piiriin.

Mikäli laitteen vika ei ole takuunalainen (esim. haljennut näyttö, kosteusvaurio tms.) vaan kyseessä on ns. veloitustyö, laskutetaan asiakasta kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti huoltotoimenpiteestä sekä toimituskulut. Linkki toimitusehtoihin https://www.jaskamerakauppa.fi/fi/content/20-huollon-toimitusehdot


Seagate

Takuun tarkistus ja takuuvaihdot osoitteesta: https://www.seagate.com/gb/en/support/warranty-and-replacements/

Sennheiser Nordic (Finland)

Lautatarhankatu 6
00580 Helsinki
Phone: +358 (0)9 3158 8710
Mail: finland@sennheisernordic.com
Warranty: http://fi-fi.sennheiser.com/service-support-services-warranty-conditions

Sony

Resete toimii valtuutettuna huoltona Sonyn mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Targus

Laukut ja tablet suojat:
Targus laukuilla ja tablet suojilla on rajoitettu elinikäinen vaihtotakuu. Takuu koskee valmistusvirheitä, ei kulumisesta johtuvaa rikkoutumista.

Lisätarvikkeet:
Targus lisätarvikkeilla ja laukuissa sekä tabletsuojissa olevilla teknisillä lisätarvikkeilla 2 vuotta.

Englanninkielinen virallinen takuunkuvaus löytyy täältä: http://www.targus.com/uk/warranty

Takuuvaihto prosessi:
Voit olla yhteydessä Targuksen englanninkieliseen asiakaspalveluun joko puhelimitse tai täyttämällä weblomake.
Asiakaspalvelun numero: +358 9229 48016 (englanniksi)
Linkki web-lomakkeeseen: https://eu.targus.com/pages/email-support-europe


Telewell

Sähköposti: tekninen.tuki@telewell.fi / http://www.telewell.fi/huolto.htm / Telewell Oy, Alhotie 14 B, 04430 Järvenpää / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

TEQCYCLE

Teqcycle DOA 
Teqcycle laitteilla on 1kk DOA-aika. Ensimmäisen kuukauden aikana vikaantuvat laitteet vaihdetaan uuteen.

Teqcycle perustakuu
Teqcycle uusiolaitteilla on 24kk tai 36kk pituinen perustakuu. Jos laitteessa havaitaan vika ensimmäisen käyttökuukauden jälkeen niin se pyritään ensisijaisesti huoltamaan kuntoon.

Teqcycle akkutakuu
Teqcycle uusiolaitteilla on 3kk tai 12kk pituinen akkutakuu. Jos akku lopettaa toimintansa eikä pidä varausta se vaihdetaan uuteen.

Miten toimin vikatilanteessa?

Ota yhteyttä F9 Takuuvaihtoon (takuuvaihto@f9.fi) ja ilmoita viallisesta laitteesta nämä tiedot:

  • Laitteen sarjanumero
  • Teqcycle tuotenumero
  • Vian kuvaus
  • Nouto-osoite vialliselle laitteelle
  • Yrityksen nimi, osoite, yhteyshenkilö ja puhelinnumero
  • Palautusosoite korjatulle laitteelle, mikäli se on eri kuin nouto-osoite

RMA/DOA logistiikan kustannuksista vastaa Teqcycle.

Toshiba

Puhelin: 0600-95 005 hinta 2.54€/min. + pvm/mpm.
Toshiban helpdeskistä löytyy apu koskien monitoimilaitteita, tulostimia sekä tulostus- ja skannausratkaisuja. Puheluun vastaava asiantuntija ei pysty auttamaan kysymyksissä, jotka koskevat Toshiban ilmalämpöpumppuja, PC:itä, kassajärjestelmiä tai muita Toshiban tuotealueita.

Vestel

DOA MANAGEMENT (DEAD ON ARRIVAL)

First Contact in case of DOA: Vestel
Period of DOA: 30 days after purchase date
Procedure of DOA:
DOA warranty to be 30 days after purchase date
For any DOA-related request, proof of purchase (POP) must be provided.
The product which is faulty must be returned in its whole, including the original packaging and all of the accessories that were given with it. 

WARRANTY MANAGEMENT

First Contact in case of Warranty Claim: Vestel
Period of Warranty: 3-year warranty
Procedure of Warranty:
Hotline service with English-language support
For any warranty-related request, proof of purchase (POP) must be provided. 

FINLAND tel. +358974790147
Online form: Submit a request – Vestel Technical Service (vestel-germany.de)


Viewsonic

Huolto-ohjeet: https://www.viewsonic.com/eu/support/warranty/finland/ / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä

Vivotech

Puh: 029 7030 0040 / arkisin 8-17 / https://vivotech.fi/huoltoyhteydenotto/

XEROX

Huolto-, tuki- ja takuuasiat puhelin: 09-693 796 66
http://www.xerox.com/index/fifi.html
Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
XRC kasettien tuki / takuuasiat: Puh. 09 - 725 195 92
Huom! Everyday-tarvikekasettien reklamaatiot tulee tehdä suoraan Xerox Everyday -portaaliin: https://www.everydaytonersupport.com/hc/fi
Huom! Batch code oltava tiedossa reklamoidessa.


Xiaomi

Resete toimii valtuutettuna huoltona Xiaomin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

ZEBRA

Tekninen tuki (mahdollisimman laajat taustatiedot auttavat: Ilmoittajan puhelinnumero yhteydenottoa varten, sarjanumero, ongelman kuvaus ilmenemisajan kera jne.)
Ensisijaisesti tukipyynnöt (RMA) suositellaan avattavaksi portaalin kautta: Contact Support | Zebra

Puhelin: +358 9 6937 9752

RMA: Linkki portaaliin.
Valitse joko ”Repair Order Portal”, mikäli sinulla on kumppanitili ja/tai säännöllisesti korjauspyyntöjä. Tai, ”Repair Request Form” mikäli sinulla ei ole kumppanitiliä ja kyseessä on enintään 10 laitteen korjauspyyntö. Loppuasiakkaan rekisteröityminen täällä.
Nopea takuun tila sarjanumeron avulla: Sarjanumeroseuranta

ZTE

Resete toimii valtuutettuna huoltona ZTE:n mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.

Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto

Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/

Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.

Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.

Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)

Zyxel

Epäillessänne ZyXEL-laitetta vialliseksi, avaa tiketti osoitteessa https://support.zyxel.eu/hc/fi/requests/new