Valmistajien takuu- ja huolto-ohjeet
ACER
Puhelin: (09) 876 3574 / Acer support / Avoinna arkisin klo 9.00 - 17.00. Ennen yhteydenottoa ota esille laitteen malli, sarjanumero, ostopäivä ja vikakuvaus.
Acer-laitteiden takuun keston ja voimassaolon voi helposti tarkistaa osoitteesta: https://portal.careplus.acer.com/ACPPortal/#/loginpage
(Valitsemalla "Login as Guest" voi sivustoa käyttää ilman käyttäjätiliä.)
Alcatel
Resete toimii valtuutettuna huoltona Alcatelin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Allied Telesyn
Puhelin: +358 (0)9 341 7720 / Finland_Support@alliedtelesyn.com / Fax +358 (0)9 341 77222 / Avoinna arkisin klo 8.30 - 16.30
APC
Tukinumero Suomesta: 0800 115 308 (Numero on ilmaisnumero RMA-palautuksiin ja teknisiin kyselyihin)
Apple
Resete toimii valtuutettuna Apple huoltokumppanina. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm) getsupport.apple.com
ASUS
Komponentteihin ja oheislaitteisiin (emolevy, modeemi yms.) liittyvät huoltoasiat asiat tukinumerosta: 09-693 79 690.
Asus-kannettavilla on kahden vuoden nouto-ja palautustakuu.
Belkin
Tukisivuston kautta https://www.belkin.com/uk/support (palvelu englanniksi)
BenQ
Puhelin 09-8171 0191, RMA Helpdesk: 09-8171 0188, avoinna arkisin 9.00 -17:00
Kaikki RMA:t kirjataan BenQ:n sivujen kautta https://www.benq.eu/en-eu/support/repair-service/request-repair.html
(sarjanumero ja ostolasku liitteeksi)
DOA: vikailmoitus tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa ostosta (ostoslaskun kopio pakollinen).
Brother
Tuki käyttäjille puh. 09-875 92 288, avoinna arkisin 9.00 -17:30
Puhelintuki ja tekniset kyselyt paikallisverkkomaksun hinnalla.
Pidä koneesi malli ja sarjanumero käden ulottuvilla.
CAT / Land Rover
Puhelin 09-8171 0191, RMA Helpdesk: 09-8171 0188, avoinna arkisin 9.00 -17:00
Kaikki RMA:t kirjataan BenQ:n sivujen kautta https://www.benq.eu/en-eu/support/repair-service/request-repair.html
(sarjanumero ja ostolasku liitteeksi)
DOA: vikailmoitus tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa ostosta (ostoslaskun kopio pakollinen).
Brother
Tuki käyttäjille puh. 09-875 92 288, avoinna arkisin 9.00 -17:30
Puhelintuki ja tekniset kyselyt paikallisverkkomaksun hinnalla.
Pidä koneesi malli ja sarjanumero käden ulottuvilla.
CAT / Land Rover
Tuki käyttäjille puh. 09-875 92 288, avoinna arkisin 9.00 -17:30
Puhelintuki ja tekniset kyselyt paikallisverkkomaksun hinnalla.
Pidä koneesi malli ja sarjanumero käden ulottuvilla.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatin tai asiakaspalvelusivun kautta.
Canon
Canon HelpDesk (ma - pe klo 9.00 - 17.30) Puhelin: 020 366 466. (0,0147 /min + pvm). Tarkemmat huolto-ohjeet
Cisco
Yleiset takuuehdot: https://www.cisco.com/c/en/us/products/warranty-listing.html
Atea asiakastuki: asiakastuki@atea.fi / Sisällytä viestiin seuraavat tiedot: Laitteen sarjanumero ja mallitiedot
Contour Design
Takuuvaihto:
Kaikki Contour Designin takuuasiat hoituvat suoraan valmistajan kanssa. Loppuasiakas tai jälleenmyyjä täyttää takuu- ja palautuskaavakkeen osoitteessa https://contourdesign.fi/pages/contact-us
Mikäli tuotteessa todetaan vika, niin Contour Design lähettää uuden korvaavan tuotteen rikkinäisen tilalle. Tämän jälkeen loppuasiakas tai jälleenmyyjä lähettää rikkinäisen tuotteen takaisin Contour Designille. Kaikilla Contour Desiginin tuotteilla on 2 vuoden takuu ja takuuaika alkaa tuotteen ostopäivästä.
Laitteen sarjanumero löytyy tuotteen pohjasta.Crestron
Tukisivuston kautta https://www.crestron.com/Support (palvelu englanniksi)
CTOUCH
Tukisivusto: https://support.ctouch.eu/hc/en-us
DELL
Ota yhteyttä tekniseen tukeen:
1. Puhelin
ProSupport 24/7
Phone +358 (0) 207 533 566
2.Online Template – Chat
Ota yhteyttä tekniseen tukeen:
https://www.dell.com/support/incidents-online/fi/fi/fidhs1/ContactUs/Dynamic
Laita Service tag sivun hakukenttään.
Määrittele ongelma tai klikkaa ”ohita”.
3. TechDirect- portaali
Ilmainen tukiportaali. Sertifioitu käyttäjä voi avata huoltotiketin tai tilata varaosan itse.
Varaosien tilaus TechDirectin kautta vain vikatapaus kerrallaan – muuten varaosat tilataan asiakaspalvelusta: FI_CustCare@dell.com
D-Link
Tekninen suomenkielinen tuki palvelee numerossa: 0600 1 555 7 / Avoinna arkisin klo 9.00 - 21.00
Doro
DORO laitteet voidaan toimittaa huoltoon jälleenmyyjän tai loppuasiakkaan toimesta. Laitteen mukaan on liitettävä osto- tai takuutosite. Puhelimien takuuaika on 24 kk ja muiden tuotteiden 12kk ostopäivästä lukien.
Asiakkaan ohjeet:
- Avaa verkkosivu osoitteessa https://serviceorderhub.com/elcare/fi-fi ja toimi ohjeiden mukaisesti
- Tulosta saamasi huoltolähete ja postin lähetyskortti. Pakkaa laite asianmukaiseen pakettiin. Laita tulostamasi huoltolähete sisään pakettiin, sekä teippaa postin lähetyskortti paketin kylkeen.
- Vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen, josta se lähtee tulemaan huoltoon.
Laitteen voi myös tuoda suoraan huoltopisteeseemme Vantaalle, osoitteet ja aukioloajat löydät sivuiltamme osoitteesta: https://elcare.com/fi-fi/ota-yhteytta
Puhelin: 09 3158 3267 s-posti: level.one@epson.fi www.epson.fi / Avoinna arkisin klo 9.00 - 18.00
Eizo
Takuuhuoltopyyntö Eizon huoltolomakkeella / Eizo näytöt: Takuu 5 vuotta (3 v. vaihtotakuu + 2 v. korjaamotakuu)
Elmo
Takuuhuoltopyynnöt service.elmo@assistworkshop.se
Fujitsu
Fujitsu-laitteiden puhelintuki palvelee arkisin klo 8-18 (sijaitsee Suomessa)
Täysin maksuton tukipalvelu on käytettävissä laitteen takuuaikana numerossa 0800 0 5979
Takuuajan jälkeen tukipalvelu palvelee numerossa 0600 9 5955 ( 2,97 €/min + pvm )
Huoltokutsut
Soittaen arkisin klo 8-18 maksuttomaan numeroon 0800 0 5979 tai huolto@fi.fujitsu.com
Ilmoita yhteystietosi, laitteen sarjanumero, sekä viankuvaus mahdollisimman tarkasti. Tieto mahdollisista virheilmoituksista on myös tärkeää ongelman ratkaisemisen kannalta.
Asiakkaat, jotka ovat hankkineet 4h 7x24 Support Packin, voivat jättää työtilauksen
puhelimitse: 0800 1 53535 tai sähköpostilla: huoltokutsut@fi.fujitsu.com
Tuotetuki: tuki@fi.fujitsu.com
Huollon tukinumero: +358 (0) 20 7070 300 / Sähköposti: huolto@laatuantenni.fi / Laatuantenni OY, Rälssintie 4, 00720 Helsinki
(Puhelun hinta 8,35 snt/puhelu + 22,32 snt/min)
Harman
Tukiportaali: https://support.harmanaudio.com/fi/fi/ / Puhelin: 09 7252 2301
Hewlett-Packard
Hewlett-Packard tuki: https://support.hp.com/fi-fi/help/service-center. Palvelimet, massamuistituotteet ja verkkolaitteet yrityskäyttöön. Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.
HP
Ennen yhteydenottoa, ota esille laitteen sarjanumero.
HP yritystuotteet (työasemat ja tulostimet): p. 09 81 710 031, ma-pe 8.00-17.00
HP:n tuki: https://support.hp.com/fi-fi
HP takuulaajennushaku: https://cpc2.ext.hp.com/?countries=FI
Polyn (entisen Plantronics sekä Polycomin) huolto- ja takuuvaihtoasiat hoituvat suoraan valmistajan kautta. Atealla ei ole omaa takuu- ja huoltopalvelua eikä varalaitteita saatavilla ellei erillistä palvelusopimusta ole tehty.
Polyn takuuhuolto/vaihto tapahtuu suoraan valmistajan kanssa Asiakkaan toimesta: Poly-tuki | HP®-tuki
Yhteystiedot HP Polyn asiakaspalveluun, joka palvelee puhelimitse englanniksi: 0800 520 004
Lataa pöytäkoneille ja mobiililaitteille tarkoitettu ohjelmisto virheellisten asetusten välttämiseksi ja viimeisimpien päivitysten saamiseksi: https://www.hp.com/us-en/poly/software-and-services/software/poly-lens/app.html
Huawei / Honor
Resete toimii valtuutettuna huoltona Huawein ja Honorin mobiili- sekä laptop tuotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
IBM tukikeskus. Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
Insmat
Takuuohjeet: www.insmat.fi/fi/takuuasiat
JBL
Tukisivusto: www.insmat.fi/fi/takuuasiat / Puhelin: 0207 981 570
Jabra / GN Netcom
customercenter@atea.fi / Takuunalaista tuotevaihtoa varten tarvitaan tuote- ja sarjanumero, ostopäivä (tilausnumero/ laskunumero nopeuttaa käsittelyä) sekä vikakuvaus. Takuuehdot ja tuki / Sarjanumerohakuohje / Takuun tarkistus / http://jabra.fi/
Lenovo PC tuotteet
Tuen yhteystiedot:
Lenovon Think-tuotteet (yritysmallit) 09 747 902 51 (#3)
ma-pe 08:00-18:00
Lenovo/Idea -tuotteet (kuluttajamallit) 09 747 902 51 (#2)
ma-pe 09:00-18:00
Lenovon palvelin- ja Storage-tuotteet 09 747 902 51 (#4)
eTiketin linkki: https://pcsupport.lenovo.com/fi/fi/servicerequest
Mikäli laitteella Premier Support:
Lenovon Think-tuotteet (yritysmallit) +358 800 774 245
ma-pe 09:00-17:00 (näiden aikojen ulkopuolella englanninkielinen tuki 7 päivää viikossa)
Sähköposti: fi_premier@lenovo.com
PremiumCare (Lenovo/Idea -tuotteet (kuluttajamallit):
Tel. 0800 93781
Sähköposti: premcare_fi@lenovo.com
Takuun ulkopuoliset (mekaaninen vaurio) huollot:
Yhteys Lenovon tukeen kuten takuukorjauksissakin, yhteystiedot yllä.
Tai
https://www.fixforum.fi/huoltotilaus/ (takuun ulkopuolinen työ, valitse "Laskutustyö")
Myynti, valtakunnallinen palvelunumero: 09-863 4810
Fix-Forum on Lenovon valtuuttama huoltopartneri, joten myös takuuhuollot on tarvittaessa mahdollista suorittaa heidän kauttaan.
LEXMARK
Tukisivusto: https://support.lexmark.com/fi_fi.html
LG
Kannettavat, Näytöt, Televisiot: Tarkemmat huolto-ohjeet
Mobiililaitteet: Resete toimii valtuutettuna huoltona LG:n mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Linksys
Tukisivusto: https://support.linksys.com/home/ / support.fi@linksys.com
Logitech
Englanninkielinen tuki 02 480 914 18
ma-pe 9:00-18:00
Takuuohjeistuksissa ota yhteys Ateaan, customercenter@atea.fi
Logitech videoneuvottelutuotteet:
Tee tiketti osoitteessa: https://prosupport.logi.com/hc/fi/requests/new?ticket_form_id=360002418454
Microsoft Teams-laitteet sisältävät erityisen JumpStart-tuen 90 päivän ajan hankinnasta.
Jumpstart-tiketin voi luoda osoitteessa: www.logitech.com/jumpstart
Huom! Ota ylös laitteen sarjanumero ollessasi yhteydessä tukeen.
Microsoft
Microsoft Surface Support / tukinumero +358 (0)9 8171 0400
MGE UPS SYSTEMS
Asiakaspalvelu puhelin: +358 (0)10 446 610 (arkisin klo 9.00 - 16.00). Loppuasiakas ottaa yhteyttä MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:n ja ilmoittaa rikki olevan tuotteen sarjanumeron ja hän saa puhelimitse/sähköpostitse palautusluvan ja toimitusohjeet. Tuotetakuupalautukset hoituvat suoraan MGE UPS SYSTEMS Finland Oy:lle, MGE toimittaa uuden/korjatun laitteen jälleenmyyjälle/loppuasiakkaalle.
Motorola / Lenovo (Mobility)
Resete toimii valtuutettuna huoltona Motorolan ja Lenovon mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
MouseTrapper
Takuuasioissa täytä lomake osoitteessa: https://mousetrapper.fi/vikailmoituslomake/
NEC
Helpdesk / Service Info: LCD Displays & Projectors
Phone: 0200-28111; Email: Finland.support@nec-displays.com
https://www.nec-display-solutions.com/p/fi/en/support/hotline.xhtml
Nokia / HMD
Resete toimii valtuutettuna huoltona Nokia ja HMD tuotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
OnePlus
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelusivun lomakkeen kautta.
OPPO
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelusivun lomakkeen kautta.
Optoma
Philips
Katso kohta: HP Poly
Puh +358 9 452 661 / Fax +358 9 452 66570 / PowerwareHuolto@eaton.com / Eaton Power Quality Oy Juhanilantie 4B 2 01740 Vantaa / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
Qomo
Sähköposti support@avioninteractive.fi
Qomo-dokumenttikameroilla on 3 vuoden korjaamotakuu. Tuotteet korjataan Espoossa (osoite alla). Mukaan tulee liittää vikakuvaus.
Avion Interactive Oy
Takuuhuolto
Tekniikantie 12
01250 Espoo
REALME
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelusivun lomakkeen kautta.
RollerMouse (Contour Design)
Katso takuu- ja huolto-ohje kohdasta "Contour Design"
Samsung
Näytöt, Infonäytöt, Hotelli TV, tulostimet, TV, kodinkoneet: Samsung tuki puh 030 - 6227 515
Samsungin Smart Signage -laitteet: Lataa tästä huolto-ohje (PDF)
Samsung puhelimet ja tabletitResete - Resete toimii valtuutettuna huoltona Samsungin mobiilituotteille ja korjaa sekä takuunalaiset että takuun ulkopuoliset viat. Voit itse toimittaa laitteen Reseten huoltoliikkeeseen tai lähettää laitteen postitse.
Online huollon tilaaminen: https://online.resete.fi/
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Teleman Service Oy - Kempeleentie 5 90400 Oulu - Yhteyshenkilö: Petri Jääskeläinen petri.jaaskelainen@teleman.fi
JAS kamerakauppa - Samsung puhelimet, tabletit ja älykellot huollon linkki https://www.jaskamerakauppa.fi/fi/25-puhelinkorjaamo
Huollon etäkirjaus https://www.jaskamerahuolto.fi/repair-booking
Huollon seuranta https://www.jaskamerahuolto.fi/seuranta
Mikäli laitteen vika on valmistajan takuun alainen, ei huollosta laskuteta asiakasta vaan kaikki kulut mukaan lukien toimitus kuuluvat takuun piiriin.
Mikäli laitteen vika ei ole
takuunalainen (esim. haljennut näyttö, kosteusvaurio tms.) vaan kyseessä on ns.
veloitustyö, laskutetaan asiakasta kulloinkin voimassa olevan hinnaston
mukaisesti huoltotoimenpiteestä sekä toimituskulut. Linkki toimitusehtoihin
https://www.jaskamerakauppa.fi/fi/content/20-huollon-toimitusehdot
Seagate
Takuun tarkistus ja takuuvaihdot osoitteesta: https://www.seagate.com/gb/en/support/warranty-and-replacements/
Sennheiser Nordic (Finland)
Lautatarhankatu 6
00580 Helsinki
Phone: +358 (0)9 3158 8710
Mail:
finland@sennheisernordic.com
Warranty:
http://fi-fi.sennheiser.com/service-support-services-warranty-conditions
Sony
Resete toimii valtuutettuna huoltona Sonyn mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Targus
Laukut ja tablet suojat:
Targus laukuilla ja tablet suojilla on rajoitettu elinikäinen vaihtotakuu.
Takuu koskee valmistusvirheitä, ei kulumisesta johtuvaa rikkoutumista.
Lisätarvikkeet:
Targus lisätarvikkeilla ja laukuissa sekä tabletsuojissa olevilla teknisillä lisätarvikkeilla 2 vuotta.
Englanninkielinen virallinen takuunkuvaus löytyy täältä:
http://www.targus.com/uk/warranty
Takuuvaihto prosessi:
Voit olla yhteydessä Targuksen englanninkieliseen asiakaspalveluun joko puhelimitse tai täyttämällä weblomake.
Asiakaspalvelun numero: +358 9229 48016 (englanniksi)
Linkki web-lomakkeeseen: https://eu.targus.com/pages/email-support-europe
Telewell
Sähköposti: tekninen.tuki@telewell.fi / http://www.telewell.fi/huolto.htm / Telewell Oy, Alhotie 14 B, 04430 Järvenpää / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
TEQCYCLE
Teqcycle DOA
Teqcycle laitteilla on 1kk DOA-aika. Ensimmäisen kuukauden aikana vikaantuvat laitteet vaihdetaan uuteen.
Teqcycle perustakuu
Teqcycle uusiolaitteilla on 24kk tai 36kk pituinen perustakuu. Jos laitteessa havaitaan vika ensimmäisen käyttökuukauden jälkeen niin se pyritään ensisijaisesti huoltamaan kuntoon.
Teqcycle akkutakuu
Teqcycle uusiolaitteilla on 3kk tai 12kk pituinen akkutakuu. Jos akku lopettaa toimintansa eikä pidä varausta se vaihdetaan uuteen.
Miten toimin vikatilanteessa?
Ota yhteyttä F9 Takuuvaihtoon (takuuvaihto@f9.fi) ja ilmoita viallisesta laitteesta nämä tiedot:
- Laitteen sarjanumero
- Teqcycle tuotenumero
- Vian kuvaus
- Nouto-osoite vialliselle laitteelle
- Yrityksen nimi, osoite, yhteyshenkilö ja puhelinnumero
- Palautusosoite korjatulle laitteelle, mikäli se on eri kuin nouto-osoite
RMA/DOA logistiikan kustannuksista vastaa Teqcycle.
Toshiba
Puhelin: 0600-95 005 hinta 2.54€/min. + pvm/mpm.
Toshiban helpdeskistä löytyy apu koskien monitoimilaitteita, tulostimia sekä tulostus- ja skannausratkaisuja. Puheluun vastaava asiantuntija ei pysty auttamaan kysymyksissä, jotka koskevat Toshiban ilmalämpöpumppuja, PC:itä, kassajärjestelmiä tai muita Toshiban tuotealueita.
Vestel
DOA MANAGEMENT (DEAD ON ARRIVAL)
First Contact in case of DOA: Vestel
Period of DOA: 30 days after purchase date
Procedure of DOA:
DOA warranty to be 30 days after purchase date
For any DOA-related request, proof of purchase (POP) must be provided.
The product which is faulty must be returned in its whole, including the original packaging and all of the accessories that were given with it.
WARRANTY MANAGEMENT
First Contact in case of Warranty Claim: Vestel
Period of Warranty: 3-year warranty
Procedure of Warranty:
Hotline service with English-language support
For any warranty-related request, proof of purchase (POP) must be provided.
FINLAND tel. +358974790147
Online form: Submit a request – Vestel Technical Service (vestel-germany.de)
Viewsonic
Huolto-ohjeet: https://www.viewsonic.com/eu/support/warranty/finland/ / Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
Vivotech
Puh: 029 7030 0040 / arkisin 8-17 / https://vivotech.fi/huoltoyhteydenotto/
XEROX
Huolto-, tuki- ja takuuasiat puhelin: 09-693 796 66
http://www.xerox.com/index/fifi.html
Ennen yhteydenottoa, ota esille: Laitteen sarjanumero + ostopäivä
XRC kasettien tuki / takuuasiat: Puh. 09 - 725 195 92
Huom! Everyday-tarvikekasettien reklamaatiot tulee tehdä suoraan Xerox Everyday -portaaliin: https://www.everydaytonersupport.com/hc/fi
Huom! Batch code oltava tiedossa reklamoidessa.
Xiaomi
Resete toimii valtuutettuna huoltona Xiaomin mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
ZEBRA
Tekninen tuki (mahdollisimman laajat taustatiedot auttavat: Ilmoittajan puhelinnumero yhteydenottoa varten, sarjanumero, ongelman kuvaus ilmenemisajan kera jne.)
Ensisijaisesti tukipyynnöt (RMA) suositellaan avattavaksi portaalin kautta:
Contact Support | Zebra
Puhelin: +358 9 6937 9752
RMA: Linkki portaaliin.
Valitse joko ”Repair Order Portal”, mikäli sinulla on kumppanitili ja/tai säännöllisesti korjauspyyntöjä. Tai, ”Repair Request Form” mikäli sinulla ei ole kumppanitiliä ja kyseessä on enintään 10 laitteen korjauspyyntö. Loppuasiakkaan rekisteröityminen täällä.
Nopea takuun tila sarjanumeron avulla: Sarjanumeroseuranta
ZTE
Resete toimii valtuutettuna huoltona ZTE:n mobiilituotteille. Korjaamme sekä takuu että takuun ulkopuoliset viat. Voit toimittaa laitteen huoltoliikkeeseemme tai postitse.
Online huollon tilaaminen: https://resete.fi/#huolto
Yritysportaali: https://resete.fi/yritysasiakkaat/yritykset/
Yritysportaali vaatii voimassa olevat tunnukset. Mikäli sinulla ei ole tunnuksia, olethan yhteydessä B2B –tiimimme sähköpostilla b2b@resete.fi.
Huoltoliikkeet: Toimipisteemme ja ajanvarauskalenterimme löydät osoitteesta: https://resete.fi/.
Yhteystiedot: huolto@resete.fi / puh. 0600 0 1060 (1,49€ min + pvm/mpm)
Zyxel
Epäillessänne ZyXEL-laitetta vialliseksi, avaa tiketti osoitteessa https://support.zyxel.eu/hc/fi/requests/new