Automaatio avaa valtavasti mahdollisuuksia
- Digitaalisista kanavista kertyvän asiakaspalautteen analysointiin ja reklamaatioiden käsittelyyn.
- Asiakaspalvelun tehostamiseen ja automatisointiin esim. virtuaalisella asiakaspalvelijalla.
- Monien sisäisten prosessien, kuten ostotoimintojen, taloushallinnon ja HR:n automatisointiin.
- Tilaus- ja toimitusprosessien tehostamiseen.
- Varastonhallinnan digitalisointiin ja kehittämiseen.
Ohjelmistorobotiikka ja älykäs prosessiautomaatio tuovat merkittäviä hyötyjä
Ohjelmistoroboteista on hyötyä yrityksen toiminnoissa, jotka ovat työvoimavaltaisia, toistuvia, sääntöpohjaisia sekä sähköisiä. Robotiikan (RPA) hyödyt ovat merkittäviä:
- Rutiinitehtävät hoituvat tehokkaasti ja sääntöpohjaisesti 24/7.
- Virtaviivaistaa ja optimoi prosesseja sekä parantaa palvelun tasoa.
- Työntekijöiden aikaa vapautuu tuottavampaan työhön.
- Nopea takaisinmaksuaika (ROI).
Integraatioilla uusia digitaalisia palveluja
Uudenlainen palvelu ei aina tarkoita uuden sovelluksen koodaamista, vaan ratkaisuna voikin olla moderni integraatio tai rajapinta (API). Kun järjestelmiä sekä jakamisen tarpeita on runsaasti niin sisäisesti kuin ulkoisesti, voivat niiden haasteet nousta jopa organisaation kasvun esteeksi. Haluatko tarjota asiakkaillesi uusia digitaalisia palveluja ja parantaa jaetun tiedon laatua ja keinoja jakaa tietoa? Atean integraatiopalveluilla saat tietojärjestelmäsi keskustelemaan keskenään ja tietosi liikkumaan tehokkaasti asiakkaittesi, kumppaniesi ja sovellustesi välillä.
Atean automaation ja ohjelmistorobotiikan palvelut
- Monipuoliset automaatioratkaisut ja ohjelmistorobotit palveluineen.
- Prosessiautomaatioon ja ohjelmistorobotiikkaan syventyneiden ammattilaisten osaamisen ja konsultointipalvelut.
- Monipuoliset käyttöliittymät, kuten virtuaaliassistentit ja -asiakaspalvelijat.
- Automaatioratkaisujen älykkyyttä tekoälyllä, analytiikalla, integraatioilla ja sovelluksilla.
- Jatkuvasti kehittyvät Microsoft Power Automate -alustat ja UiPathin työnkulkujen automaatioratkaisut sekä Power Virtual Agent -ratkaisut ja IBM Watson Assistant -ohjelmistot tarjoavat edistyksellisiä työkaluja prosessiesi automatisointiin.
Asiakasreferenssit
Opas | Operatiivisen toiminnan haasteet
Millaisia toiminnallisia haasteita johtavat valmistavan teollisuuden yritykset kohtaavat vuonna 2023?
Selvitimme, mitä liiketoimintapäättäjät ja operatiivisen toiminnan johtajat pitävät suurimpina toimintaesteinä ja kehityksen hidasteina nyt ja ensi vuosina.
Lue tutkimusraportti ja tutustu tilanteeseen juuri nyt!
Haluan lukea lisää tutkimuksen teemoista ja kysymyksenasettelusta ennen lataamista
Mitä prosessejasi kannattaisi automatisoida? Tässä palvelupolun neljä askelmerkkiä:
- Kartoitus ja tarvemäärittely liiketoimintasi lähtökohdista esim. tietyn prosessin osalta.
- Kehityssuunnitelma ja pilotointi. Miten prosessin ja työnkulkujen tehokkuutta voidaan parantaa automaatiota lisäämällä?
- Ratkaisu. Teemme kuvausdokumentoinnin, mallinnamme ja rakennamme ohjelmistorobotin sekä älykkyyttä tuovat integraatiot, sovellukset ja analytiikkaratkaisut.
- Jatkuvat palvelut ja ketterä kehitystyö sekä käytön laajentaminen käyttökokemusten lisääntyessä.
Tutustu muihin tiedonhallinnan sivuihimme
Virtuaaliassistentit asiakaspalvelun apuna
Virtuaaliassistentit eli virtuaaliasiakaspalvelijat tarjoavat organisaatioille keinon tehostaa palveluitaan tai mahdollisuuden kehittää aivan uusia palvelukanavia.
Toimivat integraatiot ovat koko tietojohtamisen pohja
Tällä videolla Samuli Tiilikainen, Solution Manager, kertoo miksi integraatiot ovat niin tärkeitä.
Lue lisää integraatioista ja automaatiosta
Ota yhteyttä
"Kaikilla organisaatioilla on yhä enemmän erilaisia tietojärjestelmiä. Ne keräävät ja tuottavat paljon dataa, mutta keskeinen kysymys on, hyödynnetäänkö sitä riittävän tehokkaasti. Vastaus piilee robotiikassa ja tekoälyssä, joiden avulla monet työläät ja aikaa vievät prosessit voidaan automatisoida."