Siirry sisältöön
Vähennä rutiinitehtävien määrää ja lisää tuottavuutta. Atea auttaa organisaatiotasi tehostamaan prosessejasi älykkäillä automaatioratkaisuilla toimialastasi riippumatta. Integraatiopalveluilla ja keskitetyllä integraatioalustalla saat nopeita hyötyjä datan sijainnista riippumatta.

Automaatio avaa valtavasti mahdollisuuksia

  • Digitaalisista kanavista kertyvän asiakaspalautteen analysointiin ja reklamaatioiden käsittelyyn.
  • Asiakaspalvelun tehostamiseen ja automatisointiin esim. virtuaalisella asiakaspalvelijalla.
  • Monien sisäisten prosessien, kuten ostotoimintojen, taloushallinnon ja HR:n automatisointiin.
  • Tilaus- ja toimitusprosessien tehostamiseen.
  • Varastonhallinnan digitalisointiin ja kehittämiseen.

Man with tablet

 

Ohjelmistorobotiikka ja älykäs prosessiautomaatio tuovat merkittäviä hyötyjä

Ohjelmistoroboteista on hyötyä yrityksen toiminnoissa, jotka ovat työvoimavaltaisia, toistuvia, sääntöpohjaisia sekä sähköisiä. Robotiikan (RPA) hyödyt ovat merkittäviä:

  • Rutiinitehtävät hoituvat tehokkaasti ja sääntöpohjaisesti 24/7.
  • Virtaviivaistaa ja optimoi prosesseja sekä parantaa palvelun tasoa.
  • Työntekijöiden aikaa vapautuu tuottavampaan työhön.
  • Nopea takaisinmaksuaika (ROI).

Integraatioilla uusia digitaalisia palveluja

Uudenlainen palvelu ei aina tarkoita uuden sovelluksen koodaamista, vaan ratkaisuna voikin olla moderni integraatio tai rajapinta (API). Kun järjestelmiä sekä jakamisen tarpeita on runsaasti niin sisäisesti kuin ulkoisesti, voivat niiden haasteet nousta jopa organisaation kasvun esteeksi. Haluatko tarjota asiakkaillesi uusia digitaalisia palveluja ja parantaa jaetun tiedon laatua ja keinoja jakaa tietoa? Atean integraatiopalveluilla saat tietojärjestelmäsi keskustelemaan keskenään ja tietosi liikkumaan tehokkaasti asiakkaittesi, kumppaniesi ja sovellustesi välillä.

Lue lisää integraatioista.

Atean automaation ja ohjelmistorobotiikan palvelut

  • Monipuoliset automaatioratkaisut ja ohjelmistorobotit palveluineen.
  • Prosessiautomaatioon ja ohjelmistorobotiikkaan syventyneiden ammattilaisten osaamisen ja konsultointipalvelut.
  • Monipuoliset käyttöliittymät, kuten virtuaaliassistentit ja -asiakaspalvelijat.
  • Automaatioratkaisujen älykkyyttä tekoälyllä, analytiikalla, integraatioilla ja sovelluksilla.
  • Jatkuvasti kehittyvät Microsoft Power Automate -alustat ja UiPathin työnkulkujen automaatioratkaisut sekä Power Virtual Agent -ratkaisut ja IBM Watson Assistant -ohjelmistot tarjoavat edistyksellisiä työkaluja prosessiesi automatisointiin.

 

Asiakasreferenssit

1 / 2

Opas | Operatiivisen toiminnan haasteet

Millaisia toiminnallisia haasteita johtavat valmistavan teollisuuden yritykset kohtaavat vuonna 2023? 

Selvitimme, mitä liiketoimintapäättäjät ja operatiivisen toiminnan johtajat pitävät suurimpina toimintaesteinä ja kehityksen hidasteina nyt ja ensi vuosina.

Lue tutkimusraportti ja tutustu tilanteeseen juuri nyt! 

Haluan lukea lisää tutkimuksen teemoista ja kysymyksenasettelusta ennen lataamista

 

 

Mitä prosessejasi kannattaisi automatisoida? Tässä palvelupolun neljä askelmerkkiä:

  1. Kartoitus ja tarvemäärittely liiketoimintasi lähtökohdista esim. tietyn prosessin osalta. ​
  2. ​Kehityssuunnitelma ja pilotointi. Miten prosessin ja työnkulkujen tehokkuutta voidaan parantaa automaatiota lisäämällä?
  3. Ratkaisu. Teemme kuvausdokumentoinnin, mallinnamme ja rakennamme ohjelmistorobotin sekä älykkyyttä tuovat integraatiot, sovellukset ja analytiikkaratkaisut.
  4. Jatkuvat palvelut ja ketterä kehitystyö sekä käytön laajentaminen käyttökokemusten lisääntyessä.

Virtuaaliassistentit asiakaspalvelun apuna

Virtuaaliassistentit eli virtuaaliasiakaspalvelijat tarjoavat organisaatioille keinon tehostaa palveluitaan tai mahdollisuuden kehittää aivan uusia palvelukanavia.

Lue lisää.

Toimivat integraatiot ovat koko tietojohtamisen pohja

Tällä videolla Samuli Tiilikainen, Solution Manager, kertoo miksi integraatiot ovat niin tärkeitä.

Ota yhteyttä

Petteri Halonen, Atea.
Petteri Halonen
Head of Solution Sales & Offering, Information Management

"Kaikilla organisaatioilla on yhä enemmän erilaisia tietojärjestelmiä. Ne keräävät ja tuottavat paljon dataa, mutta keskeinen kysymys on, hyödynnetäänkö sitä riittävän tehokkaasti. Vastaus piilee robotiikassa ja tekoälyssä, joiden avulla monet työläät ja aikaa vievät prosessit voidaan automatisoida."

Sampo Neuvonen
Solution Manager, Information Management

Jussi Vitikainen
Solution Manager, Information Management