Uudenlainen palvelu ei aina tarkoita uuden sovelluksen koodaamista, vaan ratkaisuna voikin olla moderni integraatio tai rajapinta (API). Kun järjestelmiä sekä jakamisen tarpeita on runsaasti niin sisäisesti kuin ulkoisesti, voivat niiden haasteet nousta jopa organisaation kasvun esteeksi. Haluatko tarjota asiakkaillesi uusia digitaalisia palveluja ja parantaa jaetun tiedon laatua ja keinoja jakaa tietoa? Atean integraatiopalveluilla saat tietojärjestelmäsi keskustelemaan keskenään ja tietosi liikkumaan tehokkaasti asiakkaittesi, kumppaniesi ja sovellustesi välillä.
Integraatioista ja rajapinnoista apua yhä useampaan liiketoiminnan haasteeseen
- Taloushallinnon digitalisointi - ostolaskujen automaattinen hyväksyntä
- Verkkokaupan prosessien ja toimintojen sekä tuotetiedonhallinnan tehostaminen
- Tilaus- ja toimitusprosessien terästäminen
- Huolto- ja kunnossapitopalvelujen tehostaminen
- Varastohallinnan ulkoistaminen
- Asiointi- ja tunnistautumispalvelujen uudistaminen
- Liiketoiminnan raportoinnin ja analytiikan kehittäminen
- Kumppaneiden kanssa tiedon jakaminen
- Ulkoisten ja avointen tietolähteiden hyödyntäminen
Puuilon kasvua ja verkkokauppaa tukee keskitetty integraatioratkaisu
Atean asiantuntijat toteuttivat Puuilolle Boomin keskitetyn integraatioalustan palvelemaan tarjoustavaratalon kasvua, tuotetiedon hallintaa ja verkkokaupan kehittämistä. Atea toimii Puuilon integraatioalustan kehitys- ja tukikumppanina. Lue lisää
Integraatioalusta digiajan vaatimuksiin ja työnkulkuihin
Liiketoimintasi tarpeisiin skaalautuvalla integraatioalustalla järjestelmäintegraatioiden ja rajapintojen (API) toteuttaminen sujuu tavanomaisia työkaluja selvästi tehokkaammin ja hallitummin. Järjestelmien ja muiden toimijoiden välistä tiedonkulkua voidaan automatisoida ja hallita mm. valmiita API-rajapintoja ja konnektoreita hyödyntämällä.
- Integraatioihin liittyvien virheiden määrä vähenee. Monistaminen sujuu vaivattomasti.
- Tiedonvälityksen ja työnkulkujen suoritusnopeus kasvaa - asiakastyytyväisyys paranee.
- Työntekijöiden aikaa vapautuu rutiinitehtävistä tuottavampaan työhön.
- Rajapintojen ja integraatioprosessien hallinta tehostuu ja on läpinäkyvämpää.
Eihän integraatioiden toteuttaminen ole yrityksessäsi yhden koodarin käsissä? Hitaat ja työläät point-to-point -integraatiot eivät palvele digiajan vaatimuksia. Kustannustaso voi tuoda kielteisen yllätyksen.
Atean integraatiopalveluilla saat
- Integraatioihin erikoistuneiden ja sertifioitujen ammattilaisten tuen,
- asaintuntemuksen Boomin, FRENDS:n ja Microsoft Azuren edistyksellisten ratkaisujen suunnitteluun, toteutukseen ja tukeen
- sekä älykkäät integraatiot ja keskenään keskustelevat tietojärjestelmät sijainnista riippumatta.
Atean ketterä palvelumalli tukee liiketoimintaa
- Kehityskohteiden kartoitus liiketoimintasi lähtökohdista esimerkin tietyn prosessin osalta.
- Kehityssuunnitelma. Miten prosessi tai palvelu saadaan toimimaan tehokkaammin? Miten integraatioprosessia kannattaisi kehittää? Miten tietojärjestelmät saadaan keskustelemaan keskenään ja miten tieto saadaan liikkumaan eri sovellusten välillä? Mitä teknologiaratkaisuja ja minkälaisen integraatioarkkitehtuurin se vaatii?
- Integraatioratkaisu. Integraatioarkkitehtuurin ja keskitetyn integraatioalustan toteuttaminen. Integraatioiden toimivuus pilotoidaan ja testataan ennen tuotantoon siirtymistä yhdessä asiakkaan kanssa.
- Jatkuvilla palveluilla valvotaan integraatioiden laatua ja tehokkuutta. Palvelupyyntöihin reagoidaan SLA-tason mukaisesti.
Haluatko tietää lisää tiedonhallinnan ratkaisuistamme?
Jätä meille yhteydenottopyyntö ja palaamme asiaan mahdollisimman pian.
Tutustu muihin tiedonhallinnan sivuihimme
Lue lisää
Tutustu myös näihin palveluihimme
Ota yhteyttä
"Kaikilla organisaatioilla on yhä enemmän erilaisia tietojärjestelmiä. Ne keräävät ja tuottavat paljon dataa, mutta keskeinen kysymys on, hyödynnetäänkö sitä riittävän tehokkaasti. Vastaus piilee robotiikassa ja tekoälyssä, joiden avulla monet työläät ja aikaa vievät prosessit voidaan automatisoida."
Mikko Vesin - Director, Information Management. Mikko on digitaalisen liiketoiminnan ja dataohjautuvien palveluiden kehittämisen moniosaaja, jonka mukaan tiedon älykäs hyödyntäminen analytiikan avulla on avain palveluiden arvolupauksen muuttamiseen ja asiakaskokemuksen parantamiseen.