AppleCare

AppleCare Professional palvelut 

Atean kautta yritys tai organisaatio voi hankkia AppleCare Professional palveluita ja tuotteita. Suosituimmat AppleCare Professional palvelut ovat AppleCare for Enterprise ja OS Support.


AppleCare for Enterprise

AppleCare for Enterprise on palvelu, jonka avulla yritys saa Apple laitteille huollon paikan päällä jopa seuraavana arkipäivänä. Lisäksi AppleCare for Enterprise tarjoaa tuen IT osastolle, sekä työntekijöille ja heidän perheilleen.

Palvelu sisältää myös erikseen vaihtolaite varannon, missä jopa 4% prosenttia Mac-tietokoneista ja 10% prosenttia iPad- tai iPhone laitteista voidaan korjata tai vaihtaa mistä tahansa syytä ilman lisämaksua. Esimerkkinä laitteen fyysinen rikkoontuminen on oiva syy vaihtaa laite uuteen.

AppleCare for Enterprise sisältää AppleCare Help Desk Supportin, joka tarjoaa tukea IT-osastolle koskien Apple tuotteita ja käyttöjärjestelmiä.

Työntekijät ja heidän perheensä voivat ottaa yhteyttä Apple tukipalveluun 24/7 ja näin IT:n sisäinen kuormitus vähenee.

Työntekijöiden tuki on saatavilla suomeksi virka-aikana ja englanniksi muina aikoina.

Laitteistohuolto tapahtuu paikan päällä ja se voidaan hankkia kahdeksi tai jopa neljäksi vuodeksi kerrallaan. Palvelu on globaali. Paikan päällä tapahtuvan huollon saatavuuden voi tarkistaa täältä: https://support.apple.com/fi-fi/applecare-enterprise-service

AppleCare for Enterprise tarjoaa turvaa myös vahinkotapausten varalle. Jos laite rikkoontuu mistä tahansa syystä, se voidaan korjauttaa tai vaihtaa uuteen laitteeseen yrityksen pyynnöstä. Tämä koskee jopa 4% prosenttia sopimuksen piirissä olevista Mac-tietokoneista tai jopa 10% prosenttia iPad / iPhone laitekannasta.

Täällä voit tutustua AppleCare for Enterprise tuotteeseen tarkemmin: https://www.apple.com/fi/support/professional/enterprise/

Enterprise tuotteet voit tilata suoraan meiltä Atealta. AppleCare for Enterprise sopimuksen piiriin voidaan kytkeä minimissään 200 laitetta. Tämä 200 laitetta voi koostua eri laitteista, kuten Mac-tietokoneista, iPhone- ja iPad-laitteista. 200 laitetta ei tarvitse olla heti sopimuksen piirissä, vaan riittää että laitteet liitetään sopimuksen piiriin seuraavan vuoden aikana. Sopimuksen piiriin voidaan myös liittää jo organisaatiossa olevia, alle vuoden ikäisiä laitteita.

Palvelu on saatavilla joko kahdeksi tai jopa neljäksi vuodeksi per laite. Lisäksi hinnoittelussa huomioidaan sopimuksen piirissä olevien laitteiden määrä. Tier 1; 200 > laitetta, Tier 2; 1000 > laitetta ja Tier 3; 5000 > laitetta.


Tilaa AppleCare for Enterprise tuotteet helposti meiltä

Laajennetut palvelusopimukset iPadeille, Maceille ja iPhoneille

Laajennettu palvelusopimus sisältää osat sekä työn. Sinulla on valittavissa kahden ja kolmen vuoden sopimuksia. Tutustu valikoimaan.


Tilaa AppleCare OS Support tai AppleCare Help Desk Support tuotteet helposti meiltä

AppleCare OS Support ja Help Desk Support

AppleCare OS Support ja Help Desk Support sisältävät teknisen tuen ja puhelinneuvonnan. Valittavanasi on yhden, kahden ja kolmen vuoden sopimuksia. Tutustu valikoimaan.

AppleCare OS Support

Yrityksen tai organisaation on myös mahdollista vaihtoehtoisesti tilata pelkkiä Apple OS tukipalveluita, ilman laitteistoturvaa. OS Support pavelu tarjoaa tukea IT osastolle integraatioita, siirtymisiä ja palvelimia koskevissa asioissa. OS Support tukivaihtoehtoja on kolmea eri tasoa (Select, Preferred ja Alliance). 

OS Support palveluista löydät lisätietoa täältä: https://www.apple.com/fi/support/professional/it-departments/

AppleCare Help Desk Support

Jos IT osasto tarvitsee vain laitetason tukea 12h päivässä, niin AppleCare Help Desk support voi olla riittävä palvelu yrityjsellesi tai organisaatiollesi.

Lisätietoa AppleCare Help Desk Support palvelusta löydät täältä: https://www.apple.com/fi/support/professional/help-desks/#support